علی اصغر جمعه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت یازدهم اقدامات خوبی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور انجام داده است اما تعدادی از نامزدهای انتخاباتی بدون توجه به این اقدامات ارزشمند، درصدد ارایه برنامه های غیرکاربردی اقتصادی در مناظره ها هستند.
وی اظهارداشت : ارایه تسهیلات بانکی، برقراری ارتباط بانک های ایرانی با معتبرترین شرکت های سرمایه گذاری جهان از اقدامات مهم دولت یازدهم است که نباید این اقدامات را نادیده گرفت.
وی تصریح کرد: مردم با نگاه احساسی ریاست قوه مجریه را انتخاب نمی کنند و اولویت مردم برای رای دادن عملکرد و برنامه نامزدهاست.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد : بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری احساس می کنند که اگر با رویکرد تخریبی و عوام فریبانه در مناظره ها اظهارنظر کنند جایگاه آنها در بین آحاد جامعه تغییر خواهد کرد در حالی که اینطور نیست.
جمعه ای اضافه کرد: مردم ایران از هوشیارترین ملت های جهان هستند و مسیری را که از چهارسال گذشته برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور برگزیدند در انتخابات پیش رو نیز ادمه می دهند.
وی ادامه داد : مشارکت پرشورمردم در انتخابات نشان دهنده افزایش توسعه سیاسی در ایران اسلامی است و حق تعیین سرنوشت نعمتی است که آحاد جامعه باید قدردان آن باشند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با بیان این که تعدای از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رواج بی اخلاقی را در دستور کار قرار داده اند، گفت: مردم در 29 اردیبهشت به نامردی که دارای برنامه عملیاتی و عقلانی باشد رای می دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت .
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.