به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات افزود : معظم له فرمودند دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران چشم به این انتخابات دوخته‌اند و هر کسی با هر سلیقه و تفکر، اگر کشور و امنیت کشور را دوست دارد باید در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت کند.
وی اظهارداشت : رهبری نظام بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید دارند و همه ما باید با پیروی از منویات معظم له حضور باشکوه خود را در انتخابات به رخ دشمنان بکشیم.
وی خاطرنشان کرد : اگر 75 تا 80 درصد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کنند دشمن نیز از شیطنت کردن خود بی خیال می شود اما به هر اندازه که حضور مردم در این صحنه کمتر شود دشمن نیز به همان اندازه به ما ضربه خواهد زد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدوس با تاکید بر این که مردم در انتخابات پیش‌رو با تحقیق و شناخت به کاندیداهای خود رأی بدهند، گفت: مردم باید به انتخاب خود توجه کرده و نگاه حساس تری داشته باشند و در تعیین سرنوشت خود دقت لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد : رای مردم و انتخاب آنان در انتخابات باید از روی تفکر و تامل و منطق باشد.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شعارها و وعده های داده شده از سوی نامزدهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: هر شخصی که انتخاب می شود باید رفع مشکل اشتغال در اولویت برنامه های او باشد.
امام جمعه موقت سمنان، امنیت کشور را مرهون تلاش و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج)، ارتش و سپاه و دیگر نیروهای مسلح دانست و گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بیداری و آگاهی نیروهای گمنام، همه تحرکات دشمنان نظام در سراسر مرزهای کشورمان که یک نقطه کور هم وجود ندارد، زیر نظر قرار دارد و کوچکترین حرکت آنان مورد هدف قرار خواهد گرفت.
وی، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران و بیان مسایل و مطالب مهم در زمینه های مختلف تولید، اشتغال، انتخابات، از سوی ایشان، یادآور شد : خوشبختانه ایران به جایگاهی رسیده که با ساخت هر قطعه و افتتاح هر خط تولید، مشت محکمی به دهان دشمنان و آمریکا خورده می شود.
عبدوس، اضافه کرد: برای رسیدن بیشتر به قله های موفقیت و ایستادگی در برابر دشمنان و شکست آنان باید روز به روز خلاقیت، ابتکار و اشتغال کشور را افزایش دهیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.