در این مطلب آمده است: تا دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تنها 15 روز باقی مانده است، شاید کسانی در پیرامون شما هنوز تردید دارند، یا این شک را به جان شما می‌اندازند که رای بدهیم یا نه؟ احتمالا خواهند گفت: مگر در این چهار سال چه اتفاق ویژه‌ای افتاده است؟ این سوال را البته هیچ خانواده‌ای که قبل از سال 92 به یک داوری حیاتی نیاز داشت و نمی‌توانست تهیه کند یا به سختی تامین می‌کرد، طرح نخواهد کرد، چون می‌داند رنج و تکاپوی یافتن داروی نایاب یا تامین هزینه کلان آن یعنی چه و پس از روی کار آمدن آقای دکتر روحانی و رفع تدریجی تحریم‌ها چقدر اوضاع را تغییر داده است، این پرسش را جمعیت عظیمی که از طرح‌های سلامت بهره مند شدند نیز نخواهند پرسید، اما احتمالا برخی خواهند گفت ؛ مگر فلان کنسرت لغو نشد؟ آری ! لغو شد ؛ اما نه در همه جای کشورمان، اصل این است که برگزاری برنامه هنری پذیرفته شده است و دولت دفاع می‌کند و این اتفاق کوچکی نیست، هنوز برخی تردید دارند و گمان می‌کنند یارانه‌های نقدی بیشتری قابل واریز بود ولی نپرداختند، اما می‌بینیم در این 4 سال از زیر سنگ هم که شد یارانه ی نقدی را تامین و پرداخت کردند و در نوبت آخر نیز به مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی سه برابر پرداختند، جالب این که همان کسانی که می‌گفتند چرا یارانه برخوردارها را قطع نمی‌کنید و به جای آن به کم برخوردترها نمی‌پردازید حالا داد سخن می‌دهند که چرا حذف شد و چرا به محروم‌ترها پرداخت شد و این آخری انتخاباتی است و نمی‌گویند که مطابق قانون بودجه 96 دولت مکلف به پرداخت بوده است و اگر برای دیگران زیادتر نشد به خاطر آن بود که با گران شدن سوخت باید تامین می‌شد.
رای می‌دهیم اما نه به خاطر آقای دکتر روحانی یا مدیران یا وزیران او که من نیز به آنها انتقاداتی دارم که به خاطر ایران و سرنوشت فرزندانمان باید رای دهیم تا به فضای قبل از سال 92 بازنگردیم تا به جای شعار غیرعملی، از برنامه بشنویم و برنامه‌ها ادامه یابد، چون کشور با چالش‌هایی چون بحران‌های آب و محیط زیست، ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی و بانک‌ها رو به روست و هزار البته باید چرخه کار و تولید سرعت بگیرد، شغل ایجاد شود و ایجاد اشتغال مانند گذشته تنها منوط به احداث کارخانه نیست، صنعت گردشگری به تنهایی قابلیت این را دارد و می‌تواند تا اندازه‌ای جوابگو باشد.
سمنان یک شهر حاشیه کویری است که از کم آبی رنج می‌برد، مردم سمنان از رئیس جمهوری عزیز و همشهری خود می‌خواهند با رساندن آب خزر به سمنان مشکل شان را حل کند
وقتی فضای کشور آمادگی داشته باشد، رای ندادن قابل افتخار نیست، یادمان باشد ما به افراد رای نمی‌دهیم به گفتمان رای می‌دهیم، ما این راه را نیمه آمده‌ایم و نیمه دیگر باقی است و باید رای بدهیم.
نگران شهر و کشور و فرزندان مان هستیم که باید بزرگ شوند و در اینجا زندگی کنند، توسعه حق ماست و دوست داریم آموزش و پرورش مهارت محور داشته باشیم، شما دوست ندارید؟ می‌خواهیم فرزندان‌مان «توان » شوند، نه این که تنها از بر کنند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.