به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی چهارشنبه شب در جمع حامیان و مسئولان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی و محمد باقر قالیباف در فرهنگسرای کومش سمنان با انتقاد از عملکرد دولت روحانی افزود: دولت فعلی همه هم و غم خود را در عدم شفافیت امور قرار داده و یکی از مشکلات امروز ما همین عدم شفافیت هاست.
زاکانی یادآور شد: امروز مشکلات زیادی را باید پشت سر بگذاریم؛ اما باید هم دشمن و هم ناکارآمدی را مورد بازشناسی قرار دهیم و یک انتخاب درست انجام دهیم.
زاکانی با بیان اینکه امروز می‌گویند نرخ بیکاری 12.7 درصد است و آمار شاغلان هم شامل کسانی که یک ساعت در هفته کار می‌کنند، گفت: دولت یازدهم هیچ تعهدی به کار و اشتغال ندارد و وقتی نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی می‌گویند ما پنج میلیون شغل ایجاد می‌کنیم، پوزخند می زنند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دولت در حقوق شهروندی، تنها شعار آزادی بیان می‌دهد.
به گفته وی، دولت فعلی، کشور را با 560 هزار میلیارد تومان نقدینگی تحویل گرفت و الان به هزار و 300 میلیارد تومان رسانده است.
وی با بیان این که امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و یک بعد آن در خارج از کشور است که دشمنان و آمریکا نمی خواهند کشور رشد و پیشرفت کند، گفت: ما از خارج از کشور آسیب نمی‌خوریم و مشکل اصلی ما این است که مسوولان داخل کشور ما را آسیب‌پذیر کرده‌اند.
وی تاکید کرد : امروز باید تلاش کنیم تا با تحول و تغییر، ناکارآمدی را به کار آمدی و بی اعتقادی به توان داخل را به اعتقاد و ما می توانیم تبدیل کنیم و بر سر منافع ملی و انقلابی ایستادگی کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
7470/6026/1860/1860
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.