به گزارش ایرنا، غلامحسین کرباسچی سه شنبه شب در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهر سمنان افزود : در ایام انتخابات باید رعایت صداقت، راستگویی، اجتناب از دروغ گفتن و اتهام نزدن به شخص را به عنوان یک اصل مهم رعایت کنیم در غیر این صورت پس از انتخابات با مشکلات مواجه خواهیم شد.
وی اظهارداشت : ایام انتخابات، فضای بازنگری در وضعیت کشور است و فرصتی است تا آنچه را که در مسایل مختلف در چهار سال گذشته انجام شده را مرور و تصمیم گیری کنیم.
وی بیان کرد : فضای تبلیغاتی نباید فضای شعار و تبلیغات باشد بلکه باید به تحلیل های سیاسی و اقتصادی توجه داشته باشیم تا جامعه را شاد کند و بتوانیم در چهار سال آینده همراه و حامی دولت باشیم.
کرباسچی گفت : ایران جزو سیاسی ترین کشورهای دنیاست و توده های مردم دارای فهم و درک سیاسی بالا هستند بنابراین فرصت انتخابات را باید برای بالا بردن درک و شعور سیاسی و دیگر مسایل کشور استفاده کرد و اشکالات را شناسایی و رفع کنیم.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به خدمات دولت یازدهم برای رفع چالش های فراروی کشور ،ادامه داد : بزرگترین عملیات دیپلماسی و سیاسی تاریخ کشور در زمان این دولت اتفاق افتاد به طور قطع نام روحانی و کاری که در برجام کرد از کاری که دکتر مصدق در ملی شدن صنعت نفت کرد بالاتر است و ماندگار خواهد شد.
به گفته وی در دولت گذشته که احزاب و گروه های سیاسی و طیف های مختلف قادر نبودند دور یک میز در تهران بنشینند امروز در کشور برنامه دارند و این از برکت وجود روحانی است.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: کاهش تورم در کشور و عبور از تحریم ها و رفع مشکلات از سوی این دولت کار کمی نیست به طور مثال دراین دولت 22 هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید برگشتند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست ونهم اردیبهشت برگزار می شود.
در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی روحانی در شهر سمنان شماری از قشرهای مردم حضور داشتند.
7470/6026/ 1876
خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.