غلامرضا حسنی غربا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای با ورود سامانه بارشی جدیدی طی 72 ساعت آینده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود، همچنین شدت وزش باد از فردا افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: آسمان امروز سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان کمی تا نیمه ابری و همراه با وزش باد، رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد بود.
وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، بیان داشت: وزش باد در استان در بیشترین سرعت در شهمیرزاد به 47 کیلومتر برساعت رسید.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته ، نردین با هفت درجه سانتی گراد کمترین و حسینان دامغان با 32 درجه سانتی گراد بیشترین دما را در استان سمنان داشتند و امروز کمینه دمای هوای شهرستان سمنان تا 19 و بیشینه دما تا 30 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
پدیده غالب هوای استان سمنان از ابتدای هفته جاری رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ بود.
سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.