به گزارش ایرنا، محمد رضا خباز روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان برتر استان سمنان به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم، افزود: معلمان با ترویج و الگو سازی مناسب همانند شهید مطهری منجر به توسعه کشور خواهند شد.
وی با اشاره به دوران زندگی شهید مرتضی مطهری و تفکر وی در برابر تفکری که مدعی بود دین افیون ملت ها و سیاست از دیانت جداست، یاد آور شد: باید فرهنگ‌اندیشیدن به دانش آموزان نهادینه شود.
خباز، به همکاری تمام قوای و بخش های کشور برای رسیدگی هر چه بهتر و توجه به مسایل آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید تمام تلاش خود را برای حفظ و رسیدگی به تمام معلمان در دستور کار قرار دهد.
استاندار سمنان با اشاره به این که اندیشیدن یک هنر است و ما باید این را به دانشجویان منتقل کنیم یاد آور شد: از ارائه اندیشه آزاد نهراسیم زیرا مومن باید منصف باشد و به هر اندیشه ای باید منصفانه پاسخ دهیم.
در این آیین با حضور حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر وسرخه، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان، سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی از تعدادی از معلمان و فرهنگیان ممتاز و برتر در حوزه های مختلف تقدیر شد.
در استان سمنان بیش از 118 هزار دانش آموز در حال تحصیل‌اند و امسال این استان پنج هزار رای اولی دارد.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.