آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مهم تر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ، درک و احترام متقابل طرفداران نامزدهای انتخاباتی به یکدیگر است که باید این اصل در تبلیغات رعایت شود.
وی اظهارداشت : دروغ پراکنی و انتشار فیلم و مطالب غیرواقعی در شبکه های اجتماعی در کوتاه مدت شاید افکار مردم را منحرف کند اما در دراز مدت به سلامت انتخابات و وحدت و انسجام در ایران اسلامی آسیب می زند.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : تهمت زنی به برادر مسلمان در دین مبین اسلام حرام است و باید در یک جامعه دینی نامزدهای انتخابات ،اخلاقمداری را به طرفدارانشان یادآوری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد : نامزدهای انتخابات باید با ارایه برنامه مدون برای افزایش رفاه اجتماعی و رونق کسب وکار در کشور را در تبلیغات مدنظر قرار دهند.
وی با بیان این که مشارکت پرشورمردم درانتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت : برای نشان دادن انسجام ملی ملت سرافراز ایران اسلامی به جهانیان، باید اقشار جامعه به صحنه بیایند.
شاهچراغی ادامه داد : انتخابات فرصتی ارزشمند برای بیان مهم ترین مشکلات کشور بوده و انتخاب افرادی اصلح برای رفع این چالش ها در افزایش رونق کسب و کار تاثیرگذار است.
وی بیکاری جوانان را مهم ترین مشکلات کشور برشمرد و افزود : به یاری خداوند رئیس جمهور آینده کشور برای رفع این معضل قدم بر می دارد.
امام جمعه سمنان یادآور شد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات دل رهبر انقلاب را شاد خواهد کرد و به طور قطع با همت مردم و مسوولان گره مشکلات کشور باز می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.