به گزارش ایرنا، احمد خرم شامگاه شنبه در نشستی با گروهی از استادان و دانشجویان دوره 11 دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ' دافوس' ، به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، با اشاره به نقش نیروهای نظامی و انتظامی در هم افزایی با فرمانداری و شورای تامین شهرستان، افزود: نیروهای نظامی عضو اصلی شورای تامین هستند و نقش سازنده ای در ایجاد امنیت پایدار دارند.
وی با بیان اینکه معاونت عمرانی فرمانداری شاهرود با جذب اعتبارهای دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به دنبال حل مشکل بیکاری شهرستان است، اضافه کرد: گردشگری و کشاورزی 2 پایه اصلی ایجاد شغل در شرق استان است و در کنار آن باید به صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع وابسته به معدن نیز توجه کرد.
معاون سیاسی فرماندار شاهرود با اشاره به کاهش فراوان سطح آب های زیر زمینی در این شهرستان یادآور شد: کم آبی در 2 بخش آشامیدنی و کشاورزی شهرستان را تهدید می کند و در این راستا کارهایی چون جلوگیری از برداشت زیاد از سفره های آب زیرزمینی، نصب کنتور هوشمند، مهار آب های سطحی و استفاده از سامانه های نوین آبیاری انجام شده است.
خرم همچنین بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان، همواره با تمام توان در هنگام بروز حوادث به کمک دیگر دستگاه ها می شتابند و نمونه این همکاری را می توان در کمک رسانی به مسافران گرفتار در برف در زمستان گذشته مشاهده کرد.
برخی از استادان و دانشجویان دوره 11 دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست دیدگاه های خود را در باره مسایل منطقه بیان کردند.
در دانشکده فرماندهی و ستاد که به اختصار 'دافوس' خوانده می‌شود، آموزش های تخصصی علمی و نظامی برای دریافت درجه‌های بالاتر از سرهنگی ارایه می شود.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.