سرهنگ حسن خسروجردی روز شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: در این 2 روز 14 حادثه جرحی و 10 فقره واژگونی خودرو رخ داد که 6 فقره از واژگونی‌ها به علت بی‌توجهی راننده به جلو و ناتوانی در کنترل خوردو بوده است.
وی، به حوادث منجر به فوت 2 تن از هموطنان در روز پنجشنبه هفتم اردیبشهت 96 در محورهای مواصلاتی استان سمنان اشاره کرد و گفت: ساعت پنج روز پنجشنبه واژگونی تریلی در محور آرادان- سرخه به علت بی‌توجهی راننده به جلو، منجر به فوت راننده 33 ساله شد و همین روز واژگونی یک دستگاه پاترول در محور فرعی وامرزان یکی از روستاهای شهرستان دامغان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، منجر به فوت دختر بچه ای هشت ساله به نام ستایش شد که 2 نفر از همراهان وی نیز مجروح شدند.
سرهنگ خسروجردی، واژگونی خودرو را علت بیش از 60 درصد سوانح رانندگی در جاده های این استان برشمرد و گفت : سرعت غیرمجاز یکی دیگر از دلایل عمده واژگونی خودروهاست و رانندگان باید با آرامش و تدبیر در جاده های استان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد : کاهش سوانح رانندگی فقط با کیفیت بخشی به سامانه های نظارتی ایجاد نمی شود و باید رانندگانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور دارند قانون‌مداری و احترام به حقوق دیگران را در اولویت قرار دهند.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد و حدود 600 کیلومتر از محور اصلی غربی- شرقی کشور از استان سمنان عبور می کند.
6103/7344 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: امیر حسین کاشی منش
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.