علی محمد مویدی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در این رویداد سیاسی می تواند اثرات مثبت سیاسی، اجتماعی، امنیتی و روانی برای کشور داشته باشد.
وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات راهی روشن برای توسعه کشور است، زیرا انتخابات نشان دهنده همبستگی ملت ایران است و مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات همبستگی ملی را به رخ دشمنان خواهند کشاند.
وی با اشاره به تاثیر مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در انتخاب فرد اصلح و کارآمد، خاطرنشان کرد: پخش مناظره تلویزیونی نامزدها برای انتخاب فرد اصلح و افضل کمک می کند و برگزاری این مناظره ها به طور قطع در افزایش مشارکت مردم در همایش شکوهمند انتخابات بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
فرماندار سرخه خاطرنشان کرد : مناظره‌های زنده تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی کمک خوبی برای آشنایی مردم با دیدگاه ها و افکار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است و مردم فهیم ایران می توانند با دیدن این مناظره‌ها از برنامه های نامزدها آگاه شوند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشند.
مویدی زاده اضافه کرد: برخی از مردم پیش از پخش مناظره‌ها فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند، اما برخی دیگر بر مبنای مناظره‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد و اگر نامزدی در بحث ها بدون توهین و تخریب نظر دهد و برنامه ارایه کند، مردم به او رای خواهند داد.
فرماندار سرخه گفت: تخریب ها و توهین ها هم از نظر شرعی ایراد دارد و هم مردم در مقابل فردی که رقیب خود را تخریب می کند واکنش مثبت ندارند و به آن فرد اعتماد نخواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.