سهیل رستمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر حضور پرشور جوانان به ویژه ورزشکاران در انتخابات ، افزود : حضور مردم در انتخابات مستلزم ارایه برنامه عملی از طرف نامزدهای انتخاباتی است.
وی اظهارداشت : نامزدهای انتخابات نباید به دنبال ارایه وعده های دروغ به مردم باشند، زیرا در صورت پیروزی، اگر آن وعده های عملی نشود، مردم نسبت به انتخابات و انقلاب دلسرد می شوند بنابراین باید برنامه های خود را واقعی و کارشناسی و علمی برای مردم تشریح کنند.
وی خاطرنشان کرد : پخش مناظره های زنده تلویزیونی می تواند کمک بسیار خوبی برای هم نامزدها برای معرفی خود و همچنین فرصتی مناسب برای مردم برای انتخاب کردن فردی صالح، درستکار، کارآمد و با ایده های نوین باشد.
رستمیان به نقش پررنگ ورزشکاران در ترغیب حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و اضافه کرد : ورزشکاران به نوعی الگو مردم به ویژه جوانان و رای اولی ها هستند و می توانند مشوق و الگو خوبی برای شرکت در انتخابات باشند.
وی ادامه داد : ورزشکاران باید به دنبال تشویق جوانان برای شرکت در این رویداد سیاسی باشند، زیرا آنان الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان جامعه هستند.
بازیکن تیم ملی واترپلوی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : بداخلاقی ها ، تخریب ها و توهین ها در انتخابات هم به خود نامزدهای انتخاباتی و هم ملت ایران و اسلام ضربه می خورد.
وی شرکت آحاد مردم در همایش سیاسی انتخابات را وظیفه ملی هر ایرانی دانست و بر ضرورت حضور قشرهای مردم در انتخابات تاکید کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
7341/6026
*خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.