حسن ارگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، افزود : برگزاری این دوره از انتخابات سرنوشت ساز است و باید به مردم یادآوری شود که نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند.
وی هر برگه رأی در صندوق انتخابات را رأی به نظام دانست ، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نشانه مردم‌ سالاری دینی، عزت، عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گفته فرماندار مهدیشهر حضور جماسی ملت ایران در این همایش سیاسی، اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.
وی با بیان این که همه باید تلاش کنیم تا بداخلاقی‌ در انتخابات صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید مبلغ رعایت ایمان، اخلاق و شرع در انتخابات باشند.
وی اقتصاد مقاومتی را موضوع مهم امروز ایران اسلامی برشمرد و یادآور شد : اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و توجه به فرهنگ این موضوع، با توجه به اهمیت بالا در جامعه و فرهنگ اسلامی و ایرانی باید در ابعاد مختلف جامعه جاری شود.
وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اظهارداشت : باید برای سرمایه‌گذاران زمینه را فراهم و بسترهای مناسب در نظر گرفته شود.
57 شعبه اخذ رأی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مهدیشهر درنظرگرفته شده است.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان انتخاب می شوند.
7334/6026
خبرنگار: امیر حسین کاشی منش **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.