به گزارش ایرنا،سید محمدرضاهاشمی چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان،افزود: دشمنان ایران اسلامی از آن جایی که نتوانسته اند با ایجاد فشارهای بیرونی، نظام اسلامی را به زانو درآورند، سعی دارند تا با ایجاد تردید در دل ملت انقلابی و تشویق آنان به پرهیز از مشارکت در این امر سیاسی، پایه های نظام و انقلاب را از درون سست کنند.
وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، 225 شعبه دریافت رای در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد، 47 شعبه سیار است.
هاشمی ، با تاکید بر آمادگی فرمانداری ویژه شاهرود در برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در سطح شهر، بیان کرد: زیرساخت های نرم افزاری و امکانات لازم برای فراهم کردن بستر مناسب انتخابات الکترونیکی ایجاد شده است.
وی یادآور شد: بیش از چهار هزار تن در ایام انتخابات به صورت مستقیم با ستاد انتخابات شهرستان شاهرود همکاری می کنند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود همچنین به نقش روابط عمومی های دستگاه های مختلف در تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اشاره کرد وگفت: روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و اداره ها هستند و از این راه می توان در پخش به موقع و دقیق خبرها و تنویر افکار عمومی به منظور جلوگیری از پخش شایعه ها تاثیرگذار بود.
همچنین مدیر روابط عمومی فرمانداری شاهرود در این نشست، با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات، گفت: امروزه با استفاده از فضای مجازی می توان به راحتی پیام های مورد نیاز را به خانواده ها منتقل کرد.
عباس اعتماد افزود: ایجاد تغییرات فیزیکی در محیط های اداری در سطح شهر، متناسب با فضای انتخابات تاثیر بسیاری در افزایش شور و نشاط اجتماعی و سیاسی در این روزها دارد.
748 تن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود داوطلب شده و از این تعداد هفت تن انصراف داده و صلاحیت سه داوطلب دیگر، احراز نشده است. 54 تن در روستاها و 207 تن نیز در شهرها نام نویسی کرده اند.
همچنین انتخابات در سطح شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود و به این منظور 127 شعبه الکترونیکی آماده شده است.
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ،275 تن به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان در می آیند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.