به گزارش ایرنا سرهنگ محمداسماعیل حداد دباغی روز چهارشنبه در سمنان افزود: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت احشام، یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور تحقیق در خصوص این سرقت‌ها شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارقان از یکی از استان‌های جنوب غربی به استان سمنان مراجعه و اقدام به سرقت این احشام می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: بامداد ششم اردیبهشت ‌96 ماموران پلیس آگاهی سمنان و شاهرود در یک عملیات مشترک، در یکی از محورهای مواصلاتی به خودروی سمند و کامیون حمل احشام سارقان دستور ایست دادند که آنها اقدام به فرار کردند، در این ماموریت با تیراندازی به موقع ماموران، خودروی سارقان متوقف و چهار نفر سارق دستگیر و 20 راس گوسفند سرقت شده کشف و ضبط شد.
حداد خاطرنشان کرد: تحقیقات از سارقان در پلیس آگاهی آغاز شده تا تعداد بیشتری از سرقت‌های احشام از این سارقان کشف شود.
وی، از کشف بیش از 489 هزار نخ سیگار قاچاق در استان سمنان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد و پلیس آگاهی سمنان در ماموریت ایست و کنترل خودروهای عبوری در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه کامیون که از تهران به مقصد بیرجند در حرکت بود مشکوک شدند که در بازرسی از آن 50 جعبه سیگار در 42 کارتن شامل 489 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان، به برخورد جدی پلیس با قاچاق در این استان اشاره کرد و گفت: پلیس در برخورد با قاچاقچیان جدی است و برابر قوانین با آنها برخورد خواهد کرد.
اعلام به موقع مواردی که سبب سلب آرامش و آسایش عمومی می شود از سوی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 در پیشگیری از جرائم و آسیب ها نقش مهمی دارد.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.