ایرج رئیسیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش باران و جاری شدن سیل در زیرپل فصلی ایوانکی به مراتب بیشتر از سایر نقاط استان بود، اما خسارتی برجای نگذاشته است.
وی با اشاره به این که در بیشتر نقاط استان سمنان بارش به صورت پراکنده و رعد وبرق بود که باعث جاری شدن سیلاب های کوچک شده بود، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه پنجم اردیبهشت 96، دمای هوا به ویژه در مناطق کوهستانی تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش یافت.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به این که سامانه بارشی از سمت غرب به استان وارد شده است، به طور معمول تا 36 روز بعد از آغاز فرودین شرایط جوی به همین شکل است.
بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه هفتم اردیبهشت به صورت بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ و به ویژه در نواحی شرقی استان تندباد و گرد و خاک پیش بینی می شود و دمای هوا به طور نسبی بین پنج الی 10 درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد.
هواشناسی استان سمنان با اعلام هشدار درباره خسارت های ناشی از بارش باران، ایجاد سیل و کاهش دما، اعلام کرد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، بارندگی و احتمال ایجاد سیلاب با شدت کمتر وجود دارد.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.