امیر بینایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : شبکه های اجتماعی تاثیرگذارترین روش برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب است وباید رعایت اصول اخلاقی در این شبکه ها دراولویت قرار گیرد.
وی اظهارداشت : بیشترین تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شبکه های اجتماعی انجام می شود و باید برای جلوگیری از تنش های احتمالی، نظارت اصولی و دقیق بر اینگونه فعالیت های اجتماعی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد : هواداران نامزدهای انتخاباتی برای جلب مشارکت مردم باید از تفتیش عقاید و تخریب نامزدهای انتخاباتی دیگر خودداری کنند چرا که مردم با هوشیاری عاقلانه ترین انتخاب را برای رونق و آبادانی کشور انجام می دهند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که اخلاقمداری و رواج وحدت از فرهنگ اصیل ایرانی سرچشمه می گیرد، گفت: شبکه های اجتماعی فرصتی جدید برای افزایش سطح آگاهی و دانش مردم است.
وی ادامه داد : باید از شبکه های اجتماعی با تفکری مثبت و نگاهی اصولی بهره گرفت و به یقین با اعلام شفاف و صحیح برنامه انتخاباتی از سوی نامزدها می توان در افزایش مشارکت مردم در این حماسه ملی قدم برداشت.
بینایی تصریح کرد : مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه آحاد جامعه است وبرای برای خلق حماسه ای دیگر باید از هم اکنون زمینه آن در شبکه های اجتماعی فراهم شود.
وی اضافه کرد : انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران امری مهم است وهدف از حساسیت به هنگام در رابطه با استفاده اصولی از شبکه های مجازی به معنی انتخاب آگاهانه مردم برای ساخت ایرانی آباد است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت : مردم ایران اسلامی از هوشیارترین ملت های جهان هستند و به یاری خدواند با مشارکتی پرشور و همگانی در این حماسه ملی، مشتی محکم بریاوه گویی های استکبار جهانی می زنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.