به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شاهرودکه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: نگاه مسوولان به امور جوانان نباید مقطعی و به زمان های برگزاری انتخابات محدود شود.
وی با بیان این که مردم سالاری به معنای دقیق آن در جمهوری اسلامی محقق می شود، افزود: بسیاری از کشورها شعار دمکراسی را سر می دهند، اما مردم آن ها در تعیین جکومت و نظارت بر کار مسوولان نقش چندانی ندارند.
معاون استاندار سمنان گفت: انتخابات زمینه خوبی را برای جوانان فراهم می کند تا بتوانند در تعیین سرنوشت خود و کشورشان دخالت کنند.
هاشمی توجه ویژه به نوجوانان و جوانان ساکن در حاشیه شهر و روستاها را خواستار شد و گفت: در دولت تدبیر و امید با توسعه خانه های ورزش روستایی ، مکان های مناسبی برای فعالیت ورزشی جوانان و نوجوانان روستایی فراهم شده است.
فرماندار شاهرود از آغاز بهره برداری خانه های ورزش روستایی ، ابرسج، قلعه آقا و خیج در روزهای گذشته خبر داد و افزود: در 6ماه نخست امسال هم 15 خانه ورزش دیگر در شاهرود راه اندازی می شود.
وی افزود: چنانچه شوراهای اسلامی و دهیاری ها مکان لازم را برای راه اندازی خانه ورزش فراهم کنند، اداره ورزش و جوانان، این مکان ها را به سرعت نجهیز خواهد کرد.
مجید محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود هم گفت: برنامه های شاد و مفرح در افزایش نشاط اجتماعی جوانان و مشارکت بیشتر آنان در انتخابات موثر است.
وی از برگزاری برنامه گسترده ای در 20 اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان خبرداد و گفت: در این آیین جوانان نمونه رشته های مختلف معرفی و تقدیر می شوند.
دراین نشست مدیران هلال احمر ، آموزش فنی و حرفه ای و نماینده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود و مدیران تعدادی سازمان های مردم نهاد برنامه های حوزه جوانان خود را تبیین کردند.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.