سعید افشار نادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مشارکت پرشور مردم در انتخابات گام اساسی برای رونق کسب و کار و افزایش اشتغال برای کشور است و مردم برای افزایش آبادانی ایران اسلامی با حضور در انتخابات به تکلیف خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد : یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی که آن را از سایر حکومت های جهان متمایز می کند مردمی بودن آن است و در هرصحنه ای که نیاز به حمایت مرده بوده آحاد جامعه با هوشیاری و درایت به صحنه آمدند.
وی خاطرنشان کرد : مردم ایران باردیگر در انتخابات 29 اردی بهشت برای نشان دادن وحدت و همدلی آحاد جامعه به جهانیان، گامی مهمی بر می دارند که با این رویکرد توطئه دشمنان نظام اسلامی خنثی می شود.
فرماندار آرادان حضور پرشور مردم در انتخابات را وظیفه آحاد جامعه دانست و گفت : مردم برای خلق حماسه ای دیگر از هم اکنون زمینه مشارکت همگانی را در همایش سیاسی فراهم کنند.
وی تصریح کرد : این نظام مقدس بر پایه منویات رهبر انقلاب و خون شهدا استوار است و حضور پرشور مردم در انتخابات، پایداری این نظام مقدس را تضمین می کند.
افشار نادری ادامه داد : احزاب و گروه های سیاسی اخلاق مداری را در چند روز مانده به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در اولویت برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند.
وی تصریح کرد : مردم در نظام مقدس هوشیارند و به یاری خدواند و برنامه ریزی منسجم با حضوری وصف ناشدنی و مشارکتی قابل توجه در این رویداد سیاسی باردیگر توطئه دشمنان نظام خنثی می شود.
فرماندار آرادان ادامه داد : دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات با تیزبینی از آرای مردم محافظت می کنند و مانند ادوار گذشته انتخاباتی سالم را در 29 اردی بهشت 96 شاهد خواهیم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.