حسن ارگی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 19 شعبه اخذ رأی در شهر مهدی‌شهر، 6 شعبه اخذ رأی در شهر درجزین، 9 شعبه اخذ رأی در شهر شهمیرزاد و 23 شعبه اخذ رأی در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر پیش بینی شده است و 57 شعبه اخذ رأی انتخابات در شهرستان مهدیشهر، هفت شعبه اخذ رأی به‌صورت سیار است که چهار شعبه سیار در بخش شهمیرزاد و سه شعبه سیار در بخش مرکزی فعال خواهد شد.
ارگی با اشاره به اینکه حضور پرشور و باشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت 96 بار دیگر خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه شرعی آحاد جامعه است و به یاری خداوند با مشارکت حداکثری بار دیگر بانگ وحدت در میهن اسلامی ایران طنین‌انداز می شود.
وی خاطرنشان کرد: عشایر، دامداران، کشاورزان، روستانشینان و شهروندانی که در مناطق شهری سکونت دارند باید انتخابات و تعیین فرد اصلح برای تعیین سرنوشت خود را جدی بگیرند.
فرماندار مهدی شهر گفت: اهمیت انتخابات بر هیچ‌ فردی پوشیده نیست و با شکل‌گیری انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون با همراهی و همدلی آحاد مردم همیشه در صحنه ایران، انتخابات‌ پرشوری در کشور برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش رو برای کشور در عرصه های بین المللی بسیار اهمیت دارد و مردم باید با افزایش وحدت برای خلق حماسه ای دیگر تلاش کنند، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات مقابله با جوسازی های دشمنان نظام است و باید بار دیگر با برنامه منسجم و وحدت توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.
فرماندار مهدی شهر گفت: انتخابات عرصه‌ای دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردم با حضور در این عرصه به جهانیان ایستادگی پای ارزش‌ها و اعتقادات خود را نشان می‌دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضایوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.