سرهنگ سید مجتبی اشرفی جمعه در گفت و گو با ایرنا، برگزاری جشن را حق هواداران این تیم خواند و افزود: این گشت های انتظامی و راهور برای آسان شدن رفت و آمد کاروان های شادی مردم و هواداران این تیم در سطح شهر حضور یافتند.
وی اضافه کرد: ماموران پرتلاش فرماندهی انتظامی شهرستان از ساعت1600 روز چهارشنبه تاساعت 0200 بامداد پنجشنبه برخی محدودیت های موقت ترافیکی را به مرحله اجرا گذاشتند تا دسترسی آسان به خیابان ها راحت و از گره های ترافیکی سنگین وتصادفاتی پیش گیری شود.
فرمانده انتظامی شاهرود در ادامه شادی را یکی از حقوق اساسی مردم و تخلیه هیجان به خصوص در جوانان را مهمترین راه در رسیدن به نشاط عمومی و شادابی وپویایی در شهرستان دانست و گفت: رویکرد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود رویکردی مردم محور بوده و مهم ترین رکن کاری آن در راستای حفظ نظم و امنیت، حضور پلیس در کنار شهروندان است.
اشرفی با قدردانی از شهروندان شاهرودی در رعایت قوانین و مقرارت، به آنان توصیه کرد: احتمال حضور برخی افراد سودجو و فرصت طلب با رخنه درکاروان های شادی وتشکل های مردمی به قصد تحریک و جهت دادن منفی برای به خطر انداختن آسایش عمومی و ایراد صدمه به اموال مردم متصوراست که این مهم هوشیاری شهروندان را در همراه نشدن با این افراد را می طلبد.
وی از مردم خواست با شناسایی و اعلام مشخصات این افراد به مرکز فوریت های پلیسی110و یا ماموران نیروی انتظامی حاضر در صحنه، پلیس را در برقراری نظم و امنیت شهروندان یاری کنند.
چهارشنبه شب و هم زمان با برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، هواداران این تیم در شهرهای مختلف کشور با حضور در خیابان شادی کردند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.