به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، لطف‌الله رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های اصلاح و جایگزینی در استان سمنان اظهار داشت: برای باغدارانی که شرایط لازم را برای اجرای این طرح دارند تسهیلات جهت کمک‌های فنی و اعتباری ارائه می‌شود.

وی هدف از ارائه تسهیلات را افزایش تولید و عملکرد مثبت اعلام کرد و گفت:در سال گذشته چهار هزار و 600 میلیون ریال با احتساب میزان هشت درصد از یارانه برای اعتبارات مورد نیاز در بخش فنی برای اصلاح باغ‌ها تخصیص یافت.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ابلاغ  تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی گفت:در طی دو سال گذشته تسهیلات بخش آب و کشاورزی از سوی بانک کشاورزی به کشاورزان ارائه شد.

وی افزود:این تسهیلات برای احداث گلخانه‌ها و پرورش ماهی،آب و خاک است که به تولیدکنندگان و بهره‌برداران با شرایط موردقبول بانک کشاورزی ارائه شد.

رضایی اذعان کرد:  تسهیلات پرداختی به متقاضیان احداث گلخانه‌ها از تلفیق 50 درصد منابع اعتباری صندوق توسعه ملی با سود 10 درصد مناطق غیربرخوردار و سود 14 درصدی برای مناطق برخوردار و 50 درصد منابع داخلی بانک کشاورزی با سود 18 درصد تأمین و پرداخت می‌شود .

وی بابیان اینکه برای دریافت تسهیلات بانکی در این راستا 18 طرح به بانک کشاورزی معرفی شدند خاطرنشان کرد: مساحت این طرح‌ها 12.15 هکتار و مبلغ 325.53 میلیارد ریال به بانک عامل معرفی شدند که تاکنون 3 طرح به مساحت 0.87 هکتار و مبلغ 8.5 میلیارد ریال انعقاد قرارداد صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624069
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.