در این متن آمده است: درباره‌ی تفاوت‌های فکری مردها و زن‌ها زیاد صحبت شده است، در این مطلب به بیان تفاوت‌هایی می‌پردازیم که در عملکرد هر دوی آن‌ها وجود دارد و شاید در زندگی روزمره کم‌تر به آن‌ها توجه کرده‌ایم.
** شنیدن صداها: زنان شنوایی تیزتری از مردان دارند و متخصص دریافت صداهای فرکانس بالا هستند، به طوری که مغز زنان طوری برنامه‌ریزی شده است که صدای گریه‌ی کودک را سریع می‌شنود، البته در خصوص تشخیص جهت صدا مردان قوی‌تر از زنان عمل می‌کنند.
** نشان دادن دست: وقتی از یک مرد بخواهید که دستش را به شما نشان دهد همیشه کف دست را نشان خواهد داد، در حالی که زنان به دلایلی همیشه پشت دست‌شان را نشان می‌دهند.
**انجام وظایف: به طور کلی مردان در یک زمان معین می‌توانند تنها بر روی یک کار تمرکز کنند، در مقابل، خیلی از مردم اعتقاد دارند که زنان در آن واحد می‌توانند چند کار را با هم انجام دهند، علت این تفاوت‌ها می‌تواند ریشه در تفاوت عملکرد مغز زن و مرد و همچنین وظایف اجتماعی که جامعه برای آن‌ها قرار داده است باشد.
**تحلیل احساسات: یک زن می‌تواند نشانه‌های تصویری، کلامی و دیگر سیگنال‌هایی که افراد به او می‌دهند را متوجه شود، وقتی یک زن وارد محیطی پر از افراد بیگانه می‌شود می‌تواند تشخیص دهید که چه کسی هم صحبت بهتری برای او است، در حالی که یک مرد وقتی در چنین شرایطی حاضر می‌شود بیشتر به دنبال چهره‌های آشنا می‌شود! به همین دلیل، بیشتر مردان وقتی زنی از آن‌ها دل‌خور می‌شود متوجه نمی‌شوند مگر این که آن زن مستقیما به آن‌ها بگوید!
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.