به گزارش ایرنا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در 72 ساعت گذشته آتش نشانی سمنان به 10 مورد حادثه که به سامانه 125 این سازمان اعلام شده بود خدمات رسانی کردند.
سعید اسمعیل پور روز دوشنبه افزود: در سه روز گذشته 204 مورد تماس با سامانه 125 آتش نشانی سمنان گرفته شده که از این میان فقط10 مورد آن عملیاتی شده است.
وی در تشریح نوع حادثه ها عنوان کرد: در مجموع 10 حادثه اتفاق افتاده در 72 ساعت گذشته سه مورد مربوط به آتش سوزی ضایعات، سه مورد حبس در اتاقک آسانسور ، سه مورد گیرکردن حلقه در انگشتان دست، گرفتن حیوانات موذی و آتش سوزی خودرو و یک مورد مربوط به ایمن سازی در حوزه پیشگیری بوده است.
** طرح ساماندهی دست‌فروشان در منطقه 2
مدیر منطقه 2 شهرداری سمنان از اجرای طرح شناسایی و جمع آوری دست‌فروش ها از معابر توسط نیروهای اجرایی واحد خدمات شهری خبر داد و افزود: حضور دست‌فروشان در معابر موجب برهم زدن نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای کسبه و نارضایتی برای شهروندان خواهد شد.
مسعود میر شریفی افزود: این افراد برای فرار از پرداخت هزینه های عوارض شهرداری و دیگر ارگان های دولتی دست‌فروشی می کنند.
مدیر منطقه 2 شهرداری سمنان گفت: شهرداری سمنان به منظور جلوگیری از افراد سودجو و رفع مشکلات دست‌فروشان در چندین منطقه در شهر مکان مناسب برای استقرار دست‌فروشان در نظر گرفته است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.