به گزارش ایرنا، سیدمحمد موسوی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به ارسال یک هزار و 242 مقاله به دبیرخانه ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان، افزود: این مقاله ها توسط 215 داور کارشناسی شد و در پایان 77 مقاله برای ارایه به صورت سخنرانی در نشست های 2 روزه کنفرانس و 73 مقاله برای ارایه به صورت پوستر تایید شد و 185 مقاله نیز چاپ و ارائه می شود.
وی با بیان این که سمنان روزهای سی ام و سی و یکم فروردین 96 میزبان بیست و دومین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق است، افزود: این کنفرانس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور بیش از هزار نفر از متخصص ها و صاحب نظران در دانشگاه سمنان برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد : در ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان نمایشگاه جانبی شامل تجهیزات و توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی در عرصه صنعت توزیع برق برپا می شود.
آیین افتتاح ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان ساعت 9 صبح چهارشنبه سی ام فرودین 96 با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان و مسوول های کشوری و استانی در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار می شود.
حدود 70 درصد از انرژی برق در استان سمنان صرف بخش تولید می شود که شامل 50 درصد در حوزه صنعت و 20 درصد در حوزه کشاورزی است و نرخ متوسط مصرف برق در این استان در بخش خانگی حدود 300 کیلو وات ساعت کمتر از میانگین کشوری است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.