به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی بعدازظهر امروز در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: 2 هزار و 549 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند و از این تعداد تنها هزار و 803 واحد تولیدی در بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید، حائز شرایط موردنیازند.

وی افزود: هزار و 335 واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان از 2 هزار و 271 میلیارد ریال و 468 واحد تولیدی در بخش صنعت از 6 هزار و 252 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه هشت هزار و 524 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات رونق تولید مصوب شده است افزود: پرونده این واحدها برای پیگیری مراحل اداری دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی‌شده است که مدیران واحدهای تولیدی موردقبول در سامانه بهین یاب با مراجعه به بانک می‌توانند تسهیلات موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون به 766 واحد تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده خاطرنشان کرد: از این تعداد 188 واحد تولیدی در بخش صنعت و 587 واحد تولیدی در بخش کشاورزی مجموعاً مبلغ چهار هزار و 121 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

اسودی از پیگیری و رفع مشکلات 352 واحد تولیدی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون 54 جلسه رفع موانع تولید در استان سمنان برگزارشده و بیش از 50 درصد از تصمیم‌گیری‌های این جلسات به مرحله اجرا رسیدند.

وی با اشاره به برخی اقدامات شاخص این کارگروه در استان سمنان افزود: تاکنون 851 مصوبه در جلسات کارگروه رفع موانع تولید منعقدشده که بیشترین آن مربوط به امور بانک‌ها در استان سمنان با 404 مصوبه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619024
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.