به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، "اروین ویجا" ورزشکار کشور اندونزی توانست با نظر داوران، به مقام نخست فرم "جین شو" در بخش تالوی مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس دست‌یافته و گردن‌آویز طلا را بر گردن خود بیاویزد.

وی در پایان نخستین روز از این رقابت‌ها توانست با نظر داوران 9.46 امتیاز از 10 نمره ممکن را کسب کرده و به مقام قهرمانی برسد.

این سومین مدال طلای کشور اندونزی در نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان بود که در بخش تالو برای کشور اندونزی به دست آمد.

مدال نقره این رقابت‌ها نیز به بهروز بخشی زاده از تیم پارس جنوبی رسید که توانست امتیاز 9.28 را از داوران این دوره از رقابت‌ها بگیرد.

آنجول نامدیو ووشوکار هندی نیز با کسب 9.20 امتیاز از 10 امتیاز ممکن به رده سومی و مدال برنز مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در بخش تالو رسید.

سرمربی تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران از حضور 2 ملی‌پوش این رشته ورزشی که قرار است در مسابقات کشورهای اسلامی در باکو پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کنند در این مسابقات خبر داد.

حسین اجاقی مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس را مقدمه و مرحله آمادگی برای تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش تسنیم ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و تیم‌های ایران و خارجی در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس نمایندگان 12 کشور خارجی و ازجمله قزاقستان، عراق، بلاروس، سنگاپور، برونئی، هند، بلغارستان، افغانستان، لبنان، اندونزی، پاکستان و ارمنستان حضور دارند.

تیم‌های پارس جنوبی و هیئت ووشوی سمنان از ایران نیز در این مسابقات حضور دارند و این تیم‌ها در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس شرکت کرده‌اند.

این دوره مسابقات امروز به میزبانی سمنان و در سالن غدیر این شهر آغاز و تا 27 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617968
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.