حسین اوجاقی روز جمعه در حاشیه وزن کشی 15 تیم مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات کشورهای اسلامی در 6 وزن با حضور 40 کشور اسلامی در بخش ساندا مردان برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت : در وزن 52+ کیلوگرم معین حاجی زاده، 56 کیلوگرم مهدی محمدی، 60 کیلوگرم عرفان آهنگریان، 65 کیلوگرم فروغ ظفری، 70 کیلوگرم سعید فاضلی و در وزن 75 کیلوگرم یزدان میرزایی به این دوره از مسابقات اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده سه مرحله اردو مقدماتی در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برای آمادگی این ملی پوشان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی متعدد در سال جاری در کشور ، تصریح کرد : امسال ووشو کاران تیم ملی ایران در مسابقات جهانی روسیه، دانشجویی تایوان ، قهرمانی آسیا در رده جوانان در کره جنوبی شرکت می کنند.
وی مسابقات جام‌پارس را یکی از بزرگترین مسابقات بین المللی این رشته ورزشی برشمرد و گفت : این مسابقات به جز مسابقات رسمی آسیایی و جهانی یکی از بزرگترین مسابقات است که با استقبال بی نظیر کشورهای رو به رو می شود.
اوجاقی تصریح کرد : این مسابقات آزمایشی برای آمادگی ووشو کاران در مسابقات پیش رو جهانی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی ووشو ایران بیان داشت : از بین ملی پوشان اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی ، یزدان میرزایی و فروغ ظفری در مسابقات بین الملی ووشو جام پارس در سمنان حضور دارند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ووشو کار از 13 تیم خارجی و 34 ووشو کار در قالب 2 تیم از ایران از روز شنبه 26 ماه فروردین به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر سمنان آغاز می شود.
آیین افتتاحیه این مسابقات عصر امروز در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار می شود.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
7344/6026/7339
خبرنگار: امیر حسین کاشی منش** محمد رضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.