به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مجید ملکی عصر امروز در جمع کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: در تصمیم‌های اخیر هیئت دولت و مصوبات جلسات مختلف با این نهاد، به‌زودی از 28 طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی توابع استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات بنیاد مسکن در راستای بهسازی‌ها و تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق محروم روستایی افزود: با توجه به وقوع زلزله در هشتم دی‌ماه سال گذشته در منطقه نردین کالپوش، هیئت دولت در آخرین مصوبات خود نسبت به پرداخت تسهیلات بلاعوض و قرض‌الحسنه رفع برخی خسارات به افراد زلزله‌زده اقدام کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه 20 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به افرادی که مدارک کامل را ارائه دهند تعلق می‌گیرد خاطرنشان کرد: زلزله‌زدگان می‌توانند با پیگیری از بنیاد مسکن استان سمنان نسبت به آواربرداری و تهیه نقشه و نظارت فنی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به هزار واحد مسکونی تعلق می‌گیرد افزود: چهار میلیون وام بلاعوض به برخی از این افراد پرداخت می‌شود.

ملکی اجرای طرح‌های بنیاد مسکن استان سمنان را در رتبه اول در سطح کشور عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در مرحله اجرای طرح هادی روستایی از نمودار صعودی پیشرفت در کشور برخوردار است و در روستاهای با جمعیت بیش از 20 خانوار جمعیت این طرح اجراشده است.

وی گفت: تا پایان سال 96 پروژه ساخت منازل مسکونی برای 400 خانواده که از درآمد پایینی برخوردار هستند اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 96 از 200 واحد مسکونی که توسط خیرین ساخته‌شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده به متقاضیان مربوطه تحویل داده می‌شود.

افتتاح حساب 100 امام خمینی آغازگر فعالیت جهادی برای رفع محرومیت است

استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به اینکه 21 فروردین سال 58 سالروز افتتاح حساب 100 امام خمینی اظهار داشت: این روز در تاریخ ایران آغازگر اقدامات عملیاتی برای رفع محرومیت از کشور بود و در این راستا مشکلات مسکن بسیاری از محرومان در طول سال‌های انقلاب مرتفع شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614337
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.