به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود به نقل از روابط عمومی دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود، سرهنگ حمید دامغانی اظهار داشت: دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی شهرستان محسوب می‌شود که با محوریت شهدا و مشارکت، حضور نهادها و دستگاه‌های اجرایی در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوسالانه شهدا در سال 94 رخداد فرهنگی مطلوبی در شاهرود بود افزود: در این دوسالانه همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مردم به‌صورت خودجوش گرد هم آمدند و تلاش کردند که در حوزه مسائل فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیتی مفید انجام دهند و آثار آن نیز تا مدت‌زمان زیادی مشهود بود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اجرای برنامه گروه نمایشی فصل شیدایی در نخستین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود، افزود: این گروه نمایشی تنها در مراکز استان‌ها اجرای برنامه دارند و شاهرود اولین شهر غیر از مرکز استان محسوب می‌شود که گروه هنری مهنا در آن به اجرای برنامه می‌پردازد.

دامغانی با بیان اینکه حدود 100 بازیگر این گروه نمایشی از نیروهای بومی تأمین می‌شوند اضافه کرد: نمایش فصل شیدایی به مدت 10 شب با موضوعات شهادت، دفاع مقدس، داعش، معضلات فرهنگی و اجتماعی در شاهرود اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مراسم هفت الی 10 هزار تماشاگر در هر شب بازدیدکننده‌ها را از سرتاسر استان به‌سوی خود جلب کند.

دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا هستیم تصریح کرد: رساندن پیام شهدای جهان اسلام به گوش تمام جهانیان وظیفه ما است و امیدواریم با اجرای باشکوه دوسالانه اجلاسیه شهدا بتوانیم بخشی از دین خود را به شهدا ادا کنیم.

دامغانی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه افزود: اگر امروز با جنگ‌هایی که در اطراف ایران وجود دارد در یک جزیره امن زندگی می‌کنیم این مهم را مرهون ایثارگری و ازخودگذشتگی شهیدان هستیم که لازمه تداوم آن زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611085
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.