به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی بعدازظهر امروز در پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام واحدهای تولیدی دارای مشکل استان سمنان در سامانه بهین یاب گفت: تعداد 2 هزار و 549 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بررسی واحدهای تولیدی دارای مشکل و متقاضی تسهیلات رونق تولید گفت: از میان واحدهای تولیدی ثبت‌نام کرده در سامانه بهین یاب تعداد یک هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

اسودی با اشاره به پرداخت تسهیلات به 748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان گفت: تاکنون به 564 واحد کشاورزی استان سمنان تسهیلات پرداخت شد.

وی به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به این واحدها اشاره کرد و افزود: به واحدهای کشاورزی دارای مشکل استان سمنان مبلغ 983 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: سه هزار و 62 میلیارد ریال نیز به تعداد 184 واحد صنعتی استان سمنان پرداخت شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611063
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.