به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: در شروع سال جاری، برنامه هائی به منظور تحقق عینی و عملی شعار "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" طرح ریزی گردیده و دستاوردهای مناسبی در جهت تبلور آن در عرصه خدمت رسانی حاصل شده است.
وی با عنوان این که در زمینه بهبود بهره وری و مدیریت منابع، به ویژه مدیریت سمت تقاضا، اقدامات چشمگیری صورت گرفته گفت: اجرای موفق طرح کاهش پیک بار، ارتقاء شاخص های عملکردی در بخش های بهره وری اقتصادی، پایداری شبکه، تأمین برق مطمئن، تقلیل نرخ انرژی تأمین نشده و زمان خاموشی مشترکین، از جمله برنامه هائی است که به نحو شایسته عملیاتی شده است.
رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان به اجرای مؤثر پروژه های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و موفقیت های ارزشمند در این بخش اشاره کرد و افزود: تداوم رزمایش های خدمت متعالی برای بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق و بهره گیری از کابل خودنگهدار در جهت حفظ محیط زیست و کاهش خاموشی های ناخواسته، به عنوان فعالیت های اجرائی در زمینه ی مدیریت جهادی در محور "کاهش تلفات" به شمار می رود.
وی یادآور شد: سرعت در اجرای به موقع پروژه های عمرانی برق رسانی، صرفه جوئی در هزینه ها، توسعه شبکه و تأسیسات برق جهت حضور سرمایه گذاران داخلی در بخش های تولیدی، صنعتی، تجاری و اشتغال زائی، توسعه ی نرم افزارهای مرتبط با فرآیند های خدمت رسانی، در محور "توسعه و ارتقاء زیرساخت ها" لحاظ و عملیاتی شده است.
مهندس موسوی زاده تصریح کرد: تقویت روحیه خدمت و برخورد صادقانه با مراجعین، تعمیق و ترویج برنامه های فرهنگی و دینی در بین کارکنان و خانواده ها، توسعه امر تحقیقات و پژوهش و عملیاتی نمودن مدیریت استراتژیک، اهتمام به مدیریت مشارکتی ونظام پیشنهادها و پیگیری و ثبت اختراعات همکاران، از اهم برنامه های اجرا شده در محور "ارتقاء خدمت رسانی و فعالیت های نوآورانه" محسوب می شود.
وی اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام)، برای مشترکان دیماندی از فعالیت های شاخص در راستای هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مشترکین محسوب می شود.
وی با اشاره به این که از ظرفیت پیمانکاران بومی در اجرای طرح های برق رسانی استان استفاده لازم شده است خاطرنشان ساخت: تهیه کالاهای ایرانی جهت مصارف اداری، بهره مندی از یراق آلات و تجهیزات ساخت داخل در شبکه ها، فراهم نمودن شرایط مساعد در حوزه مسئولیت شرکت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مولّد به ویژه سرمایه گذاران نیروگاه های مقیاس کوچک، از جمله اقداماتی می باشد که در عملیاتی شدن شعال سال در این شرکت به انجام رسیده است

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610641
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.