غلامرضا حسنی غربا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان با بیان اینکه بارش باران در اکثر نقاط استان گزارش‌شده است اظهار داشت: در آرادان این میزان بارندگی تا ساعت 7 و 30 دقیقه امروز بوده و بارش باران تا اواخر امشب ادامه دارد.

وی با اشاره به میزان بارش باران در سایر نقاط استان نیز گفت: در شهرستان گرمسار 15 میلی‌متر و در سمنان نیز بارش 12 و سه‌دهم میلی‌متری گزارش‌شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: در ایوانکی 12.3 میلی‌متر و در شهمیرزاد نیز 8.4 میلی‌متر بارش باران گزارش‌شده است.

حسنی غربا با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر وقت امشب ادامه دارد و سبب بارش باران در اغلب نقاط استان می‌شود افزود: این سامانه بارشی اواخر وقت امشب از آسمان استان سمنان خارج می‌شود.

وی به دیگر پدیده‌های جوی حاکم بر آسمان استان سمنان تا اواخر وقت امشب اشاره کرد و افزود: بارش برف در ارتفاعات و همچنین وزش باد شدید در برخی نقاط مستعد استان از دیگر پدیده‌های جوی حاکم بر آسمان استان سمنان است.

دمای استان تا 8 درجه کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت این سامانه سبب کاهش دما در استان می‌شود افزود: امشب شاهد کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما در سطح استان هستیم و بنابراین کشاورزان با توجه به افت دما ضرورت دارد تا تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود انجام دهند.

حسنی غربا افزود: با توجه به احتمال سیلابی شدن و آب‌گرفتگی و لغزندگی محورهای استان و همچنین مه آلودگی ضرورت دارد در این زمینه تمهیدات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605417
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.