احمد همتی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده عقیده خالص و ولایی آنها نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه، دفاع از حریم امامت و انقلاب اسلامی است و باید مسوولان با برنامه ریزی منسجم برای تحقق این امر تلاش کنند، افزود: انتخابات سرمایه ای ارزشمند و ماندگار است که مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه دوچندان می کند‌
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی هوشیارند و با درایت و تدبیر توطئه های دشمنان نظام را رصد می کنند و با حضوری پرشور در انتخابات اردی بهشت سال جاری جوابی دندان شکن به یاوه گویی های استکبار جهانی خواهند داد.
همتی گفت: اجرای طرح های اقتصادی و اجتماعی در کشور بدون حضور مردم بی معناست و مشارکت آحاد جامعه در تمام عرصه ها نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است.
وی تصریح کرد: هیچ کشور بیگانه ای نمی تواند در برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور مردم در این عرصه برای ملت شریف ایران خط ونشان بکشد و به یقین با اقتدار آحاد جامعه جواب کارشکنی دشمنان نظام را خواهند داد.
همتی گفت: انتخابات عظمت ایران اسلامی را در عرصه های ملی و جهانی دوچندان می کند و باید با تدبیر اقدامات و دشمنی را در آستانه این حماسه باشکوه خنثی کرد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات امسال فراهم است و به یاری خداوند باشکوه ترین انتخابات در ادوار نظام جمهوری اسلامی را در سال 96 شاهد خواهیم بود.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و 29 اردیبهشت 96 در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.