به گزارش ایرنا، ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان همزمان با سراسر کشور تا ساعت 24 روز یکشنبه ششم فروردین ، تبرئه شدن نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار اصفهانی از اتهام به قتل، افزایش کرایه تاکسی ها، رونمایی از اتوبوس تیم ملی، تحریم کردن 15 شرکت آمریکایی از سوی ایران، کشته شدن 2 قلاده کاراکال و کفتار در جاده بیارجمند شاهرود، راه اندازی تاکسی اینترنتی در سمنان و انتقاد هایی از سومین هواپیمای بر جامی از مهم ترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان قرار داشت.
**اخبار ملی درشبکه های اجتماعی استان سمنان
تبرئه شدن نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار اصفهانی از اتهام به قتل که حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا در مورد پرونده وی اعلام و از همه اتهامات وارده تبرئه و بی‌گناه شناخته شده است.
کلباسی اشتری، بانوی نیکوکار ایرانی که برای کودکان یتیم و معلول شرق هند پرورشگاه ساخته است، درسال 2014 به دلیل ناپدید شدن یکی از کودکان به قتل غیر عمد متهم شد.
انتقاد از سومین هواپیمای خریداری شده ایرباس تحویلی ایران که کهنه و بدنه آن عمر سه ساله و‌ این فروند هواپیما درسال 2014 به شرکت هواپیمایی کلمبیایی تحویل داده شده بود.
*اخباری مبنی بر تحریم کردن 15 شرکت آمریکایی از سوی وزارت خارجه ایران برای اقدام متقابل ایران در برابر تحریم ها آمریکا مطرح شد.‌
در آستانه دیدار تیم های فوتبال ایران و چین، از اتوبوس تیم ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون رونمایی شد.
**اخبار محلی در شبکه های اجتماعی استان سمنان
اخبار ثبت نام شوراهای اسلامی شهر وروستا تا ساعت 24 یکشنبه ششم فرودین که در این ثبت نام 2هزار و 698 داوطلب برای انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستادر استان سمنان نام نویسی کردند در صدر خبرهای شبکه های اجتماعی قرار داشته است .
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی درون شهری کشور گفت :طرح تاکسی موبایل با هدف افزایش درآمد تاکسیرانان با بهبود خدمات و افزایش مشتریان در تهران اجرا شده و درصورت موافقت شهرداری وشورای شهر سمنان در این شهر نیز اجرا خواهدشد.
افزایش کرایه تاکسی ها بر اساس نرخ تورم در سال جدید از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت.
7344/ 6026/
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.