حجت الاسلام حسین جناتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تولیدکنندگان در کشور با موانع بسیار زیادی مواجه هستند که اصلی ترین آن کند بودن و طولانی شدن روند اداری است.
وی اظهارداشت : بسیاری از تولیدکنندگان به علت طولانی شدن روند اداری، از تولید عقب می افتند و نمی توانند از تسهیلات استفاده کنند و در نتیجه اشتغال زایی کاهش می یابد.
وی خاطرنشان کرد : مسایل اقتصادی و توجه به تولید داخلی و اشتغال زایی به حدی مهم است که رهبر معظم انقلاب مرتب درباره آن تذکر می دهند و مردم و مسوولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی کمبود تولید داخلی و بیکاری را معضل کنونی کشور برشمرد و ادامه داد: با تلاش مردم و حمایت دولتمردان باید بتوانیم تولیدات با کیفیت داخلی را افزایش دهیم و علاوه بر استفاده در داخل باید بتوانیم آن ها را به کشورهای دیگر صادر کنیم.
حجت الاسلام جناتی تاکید کرد : مردم در این راه نقش بسیار موثری دارند و می توانند با خرید کالای ایرانی، از تولیدکنندگان حمایت کنند و حمایت از تولیدکنندگان موجب پیشرفت کار آن ها و توسعه فعالیت آن ها و در نتیجه اشتغال زایی بیشتر می شود.
امام جمعه شهر مجن یادآور شد : مردم به طور شرعی موظف هستند تا از خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی آن وجود دارد، خودداری کنند و باید خود را موظف به خرید کالای ایرانی کنند.
شهر بیش از هفت هزار نفری مجن در 35 کیلومتری شمال غربی شاهرود واقع شده است.
در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان منعقد و بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7341/6026
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.