احمد همتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : برای افزایش اشتغال علاوه بر ارایه تسهیلات رونق تولید باید برنامه های دیگری را لحاظ کرد که یکی از این موارد اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار داشت : منویات گوهر بار رهبر انقلاب در اول فروردین امسال اگر با تیزهوشی و اجرای دقیق دولتمردان همراه باشد می تواند بسیاری از مشکلات کنونی کشور را برطرف کند.
همتی تصریح کرد : برگزاری نشست های تخصصی برای افزایش اشتغال و رونق تولید بسیار ارزشمند است اما برای عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی تفکر جهادی باید در اولویت قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقدامات دولت در سال های گذشته برای ارایه تسهیلات رونق تولید و افزایش اشتغال بسیار ارزشمند بوده است، گفت : باید این اقدامات با تلاشی وصف ناشدنی برای سال جاری ادامه یابد.
همتی برجام و لغو تحریم های ظالمانه را از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد : با روحیه جهادی دستگاه دیپلماسی کشور این پیروزی بزرگ برای کشورمان محقق شد.
وی اضافه کرد : می توان با بهره گیری از نیروهای مخلص و انقلابی، مشکلات اقتصادی کشور را از میان برداشت و کاهش نرخ بیکاری کار دست یافتنی است.
همتی ادامه داد : باید سران نظام بدون هیچ گونه برنامه های جناحی و حزبی برای اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب تلاش کنند چرا که وحدت مسوولان می تواند بسیاری از چالش های کشور تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مجلس، همگام با دولت برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه در تلاش است و به یاری خداوند امسال سال افزایش اشتغال و تولید خواهد بود.
در سال 95 که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود در استان سمنان بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد.
در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.