سرهنگ حسن خسرو جردی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : ساعت 22 و 15 دقیقه شامگاه روز چهار شنبه یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر 39 جاده شاهرود - دامغان با 2 عابر پیاده برخورد کرد که در این حادثه هر 2 عابر و راننده خودرو کشته و چهار سرنشین خودرو هم مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد: 2 عابر ، بانوانی از روستای اطراف جاده بودند که در حال عبور از عرض جاده بودند.
سرهنگ خسرو جردی ادامه داد:امدادگران هلال احمر مصدومان حادثه را به بیمارستانی در دامغان منتقل کردند.
رئیس پلیس راه استان سمنان ابراز امیدواری کرد، بارعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات وسوانح رانندگی در سطح کشور و استان باشیم.
وی اضافه کرد: از دلایل اصلی واژگونی خودرو ها ،خستگی و خواب آلودگی است که باید رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان برای جلوگیری از افزایش سوانحی از این دست به توصیه ماموران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
سرهنگ خسروجردی اضافه کرد:واژگونی خودرو علت بیش از 60 درصد سوانح رانندگی ، و سرعت غیرمجاز هم از دیگر دلایل عمده واژگونی خودروها در این استان است.
وی تصریح کرد : کاهش سوانح رانندگی فقط با کیفیت بخشی سامانه های نظارتی ایجاد نمی شود و باید رانندگانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را دارند، قانونمداری و احترام به حقوق دیگران را در اولویت قرار دهند.
رئیس پلیس راه استان سمنان به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی استان را دارند توصیه کرد ، چون احتمال بارش برف و باران در روزهای آینده وجود دارد، تجهیزات مناسب به همراه داشته باشند.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.
سالانه دست کم 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
7339/6167خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.