حسن ارگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیانات ارزشمند رهبر انقلاب در آغاز سال نو همواره مورد تایید مسوولان نظام است و همانند سال های گذشته با قدرت این برنامه ها اجرایی می شود.
وی خاطر‌نشان کرد: با برکت شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود که بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور به چرخه فعالیت اقتصادی بازگشتند و دولت به خوبی این شعار را عملیاتی کرد.
ارگی ادامه داد: دولت در سال گذشته اقداماتی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار انجام داده است و شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با عنایت خداوند و تلاش مسوولان نظام اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: تسهیلات قابل توجهی برای رونق کسب و کار به واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان ارایه شد اما برای افزایش اشتغال نیازمند اجرای برنامه های راهبردی است.
فرماندار مهدیشهر گفت: بیکاری و رکود اقتصادی از مشکلات اصلی کشور بود که دولت باید برای افزایش اشتغال قدم های موثری بردارد.
وی با بیان اینکه اجرای دقیق برنامه های اقتصاد مقاومتی کشور را از واردات کالاهای غیرضروری مصون می کند، افزود: افزایش اشتغال و رونق کسب و کار از بسیاری از بداخلاقی ها و بزهکاری ها جلوگیری می کند.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: ظرفیت اقتصادی و معدنی سمنان برای افزایش اشتغال بسیار قابل توجه است و باید با راهکارها و برنامه های منسجم نرخ بیکاری در این استان به صفر برسد.
در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در استان سمنان بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد و در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6026 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.