احمد همتی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکید دوباره رهبر انقلاب براجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به رفع سریع مشکلات اقتصادی کشور است و تمام مسوولان نظام باید بیش از پیش به آن توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی برنامه ای جامع نگر و کلان است که اشتغال و رونق کسب و کار را در کشور دوچندان می کند.
همتی اضافه کرد: بیکاری و رکود اقتصادی از چالش های اساسی اقتصاد ایران است که برای رفع این چالش ملی باید مسوولان نظام وحدت را سرلوحه کارشان قرار دهند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، عملکرد دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال با ارایه تسهیلات رونق تولید مثبت بوده است گفت: باید با تلاش مضاعف برنامه های جامع اشتغال زایی برای امسال نیز اجرایی شود.
همتی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی و توجه به صنعت داخلی باید از شعار خارج شود و برای رفع مشکلات کشور بیش از پیش به این رویکرد توجه شود.
وی افزود: دولت تدبیر وامید مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور را از دولت های قبل به ارث برده است و به یقین اگر خدمات دولت یازدهم نبود کشور از نظر اقتصادی و سیاسی وضعیت دردناکی را تجربه می کرد.
همتی خاطر نشان کرد: باید برای افزایش اشتغال به شرکت های دانش بنیان و برونگری در امر اقتصاد توجه داشت و برای رونق کسب وکار تمام اصول برنامه جامع اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شود.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ، مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور هم نظر هستند، افزود: مسوولان نظام با وفاق ملی برای رفع مشکلات کشور قدم بردارند.
در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد.
در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6026/ 6167
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : محسن شاکری
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.