ناصر سلمانپور دوشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 12و 30 دقیقه یک دستگاه خودروی پراید در محور سراسری تهران - مشهد ، 2کیلومتر مانده به فراش آباد از سمت میامی به سبزوار واژگون شد که چهار نفر مصدوم حادثه در محل درمان شدند.
وی گفت: ساعت 13و هشت دقیقه ابتدای جاده کلاته خیج در محور شاهرود- آزادشهر یک دستگاه وانت مزدا از جاده منحرف شد و یک نفر مصدوم حادثه با آمبولانس اورژانس شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.
سلمانپور از وقوع یک حادثه واژگونی پراید در ساعت 14و 37 دقیقه ، پنج کیلومتر مانده به شاهرود از سمت دامغان خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که حال یک تن وخیم اعلام شده است.
وی ادامه داد: ساعت 16و 59 دقیقه هم برخورد دو دستگاه خودروی پژو405 و پژو آر دی، 15 کیلومتر بعد از میامی به سمت سبزوار حوالی سه راهی بیارجمند سه مصدوم داشت که برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: ساعت 20 دوشنبه هم یک دستگاه خودروی پراید بعد از سه راهی بیارجمند به سمت سبزوار در محور سراسری تهران - مشهد واژگون شد که سه مصدوم برجا گذاشت.
وی افزود: یکی از مصدومان در محل درمان شد و دو مصدوم دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.
سلمانپور گفت: روز دوشنبه 6 حادثه رانندگی هم در شهر شاهرود روی داد که 6نفر مصدوم شدند.
از آغاز امدادهای نوروزی اورژانس در 25 اسفند ماه تا روز یکشنبه هم ،47 حادثه رانندگی در راه های درون و برون شهری شاهرود و میامی روی داده بود که 78 تن مصدوم و یک تن کشته شد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.