به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا خباز روز دوشنبه در پیام نوروزی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1396 هجری شمسی ، افزود : سالی که گذشت با نام مبارک حضرت فاطمه (س) به پایان رسید و امیدواریم سال جدید که آغاز آن با میلاد مسعود فاطمه ام ابیها و با میلاد مسعود بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آغاز می شود بر همه ملت ایران، آزادیخواهان و انسان های فرهیخته جهان و بر مردم همیشه در صحنه استان سمنان مبارک باشد.
وی با اشاره به شعار سال 94 رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دولت و ملت،همدلی و همزبانی اظهارداشت: خوشبختانه همدلی و همزبانی که شعار سال 94 بود در سال گذشته نیز با همه وجود حفظ شد و موفقیت هایی که در استان حاصل شد چیزی جز همدلی و همزبانی بین تصمیم سازان و تصمیم گیران نبوده است.
خباز با بیان اینکه در سال 95، ارتباط خوبی با بخش خصوصی برقرار و از توانمندی بالای آنان برای رشد و توسعه استان، بهره های فوق العاده به دست آوردیم، گفت : در این سال بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری با بخش خصوصی به امضاء رسیده که تا 2 سال آینده به نتیجه خواهد رسید.
استاندار سمنان به سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید در فروردین ماه سال 95، به سمنان اشاره و اضافه کرد: در این سفر نیز برای رشد و توسعه استان 71 پروژه با بیش از 948 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید.
خباز اضافه کرد: با توجه به این که دولت در سال گذشته از درآمد پایینی برخوردار بود تخصیص اعتبارات تا پایان سال اتفاق نیفتاد و تا بهمن ماه، 540 میلیارد تومان از 948 میلیارد تومان مصوب به استان ابلاغ شد که در بین 71 طرح توزیع و تفاهم نامه اجرای این طرح ها نیز بین سازمان مدیریت برنامه و بودجه و بخش خصوصی به امضاء رسید.
وی با بیان این که سال 95، با همه مشکلات و سختی ها به پایان رسید و سال جدید با پیروزی آغاز شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن به ما وعده داده که پس از هر سختی، شادی و پیروزی نصیب انسان های خدوم خواهد شد.
استاندار سمنان با اشاره به این که مردم با استقامت و پایداری در مقابل استکبار و به جان خریدن بسیاری از سختی ها، روزهای سخت را پشت سر گذاشته و در حال چشیدن روزهای پیروزی هستند، گفت: امیدواریم ملت ایران در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی قافله سالار نور و در سایه تلاش های بی وقفه دولت تدبیر و امید بهره خوبی را از این روزها ببرند.
خباز در پایان با دعا از درگاه خداوند متعال برای ظهور حضرت امام زمان (عج)، افزود: همه ما اعتقاد داریم تا حضرت مهدی (عج) ظهور نکند نابسامانی ها به پایان نخواهد رسید و بشریت از گرفتاری ها نجات پیدا نمی کند و همین جا از خداوند می خواهیم که با ظهور آن شخصیت بزرگ که همه ما در انتظار فرج ایشان هستیم، ما و همه آزادیخواهان جهان را از شر دشمنان، توطئه استکبار و ظلم ظالمان نجات دهد.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.