به گزارش ایرنا ، احمدهمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در بودجه سال جاری میزان اعتبارات عمرانی استان سمنان بیش از 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با رویکرد جدید مجلس و تلاش نمایندگان استان این اعتبارات در سال جاری افزایش چشمگیری یافته است.
وی اظهار داشت : درآمد استان در بودجه سال آینده هم 550 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با افزایش این درآمدها می توان افزایش اشتغال و سرمایه گذاری های جدید بخش خصوصی در سمنان را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد : در بودجه سال 96 قیمت دلار سه هزار و سیصد تومان ،رشد اقتصادی 7.7درصد،تورم 7.6درصد ، رشد سرمایه گذاری 12 درصد و افزایش بودجه عمرانی 60 تا 70 درصد در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در بحث شفاف سازی درآمد ها لایحه های ارزشمند در مجلس به تصویب رسیدف گفت: بر اساس این مصوبات تمام درآمدهای دولت باید به خزانه واریز شود و فیش های حقوقی مدیران هم به روز و الکترونیکی می شود.
همتی تصریح کرد: در بودجه سال 96 به بحران آب ، محیط زیست، فاضلاب و حمل و نقل ریلی استان های کشور توجه ویژه ای شده است و مهم این که با همکاری دولت تا پایان سال 96 بخش قابل توجهی از این مشکلات در کشور برطرف می شود.
وی تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته برای کاهش تحریم های اقتصادی ، قدم های موثری برداشته است که این امر به رویکرد برون نگری در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه دارد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : وحدت و همدلی ارزشمندی در میان دولت و مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات جامعه وجود دارد و با این رویکرد مثبت اندیشی، رونق اقتصادی و افزایش اشتغال به کشور بازمی گردد.
به گزارش ایرنا ، اعتبارات عمرانی سال جاری استان سمنان بیش از 200 میلیارد تومان است.
شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد - محمدرضا عربی **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.