به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز یکشنبه در نشست با کارمندان کمیته امداد شهرستان های سمنان و سرخه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در دفتر خود با بیان این که بی مسکنی یک عذاب است، افزود : هیچ مددجویی نباید دغدغه مسکن داشته باشد.
وی ایجاد زمینه اشتغال و ازدواج را یکی دیگر از اولویت های این نهاد برشمرد و اظهار داشت افزود: مددجویان جوان کمیته باید بتوانند همانند دیگر افراد جامعه ازدواج کنند و دارای شغل باشند.
وی تاکید کرد : با توجه به آمارهای ارایه شده، طلاق در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار پایین است و این موضوع یک افتخار بزرگ و نشان دهنده قرار داشتن در مسیر درست است.
آیت الله شاهچراغی ٢ امتیاز مهم این نهاد را، زینت بخشی آن به نام امام خمینی (ره) و سبقت در تاسیس آن ذکر و اضافه کرد : امام خمینی (ره) نهادهای بسیار زیادی را تاسیس کرد اما این نهاد به نام امام مزین شده است.
وی اضافه کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات بسیار متنوعی را ارایه می دهد و نکته اصلی این نهاد انسان سازی و محرومیت زدایی آن است.
وی تصریح کرد : کمیته امداد باید بتواند روند محرومیت زدایی را حفظ کند و همواره در خدمت مردم باشد و کارکنان این نهاد باید برای خدا و با خلوص نیت خدمت رسانی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بیان داشت : افراد زیر پوشش کمیته امداد باید به دقت بازرسی شوند و فقط افراد نیازمند از خدمات این نهاد استفاده کنند و نباید خط و مشی امام خمینی (ره) فراموش شود.
چهاردهم تا بیستم اسفند هفته احسان و نیکوکاری نام گذاری شده است.
13 هزار و 980 خانوار با جمعیت 31 هزار و 38 نفر مددجوی زیر نظر کمیته امداد استان سمنان و هشت هزار و 719 خانوار مستمری بگیر این اداره کل هستند.
7341/6026
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.