به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز چهارشنبه در جمع مردم طرود در مسجد جامع این روستا افزود: طرود با داشتن سه هزارود 500 نفر جمعیت در اولویت گازرسانی قرار دارد.
وی با بیان این که یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید کاهش فقر و افزایش توازن اقتصادی مردم است، افزود: در سه سال گذشته بیش از 14میلیاردو600میلیون تومان در بخش های اجتماعی، صنعتی و رفاهی مردم دهستان طرود هزینه شده است.
خباز به مصوبه های دولت دهم در شهرستان شاهرود هم اشاره کرد و گفت: در آن زمان 690 مصوبه برای شهرستان شاهرود انجام شد که حتی یک مورد آن هم برای دهستان طرود نبوده است.
استاندار سمنان با بیان این که سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در این منطقه چشمگیر بوده است، افزود: بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستای طرود یکی از کارهای مثبت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بودکه با اعتباری بیش از 700میلیون تومان به بهره برداری رسید.
خباز به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: تا پیش از اجرای این طرح ، بیماران باید 70درصد هزینه های درمانی را می پرداختند ، اما اکنون بیماران روستایی 3درصد و بیماران شهرنشین هم 7 درصد هزینه های درمان را می پردازند.
استاندار سمنان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بوده ، زیرا ایشان بارها فرمودند، بیمار باید فقط دغدغه بیماری را داشته باشد نه هزینه های بالای ناشی از آن را، که دولت تدبیر و امید به خوبی در این باره کار کرد.
خباز مردم طرود را شایسته برخورداری از بهترین امکان های زیرساختی خواند و گفت: محرومیت زدایی باید در اولویت برنامه های مسوولان استان و شهرستان شاهرود باشد.
وی افزود: در سه سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) 715میلیون تومان برای رونق اقتصادی و محرومیت زدایی مردم طرود سرمایه گذاری کرده است.
استاندار سمنان به قالی بافی زنان دهستان طرود هم اشاره کرد و گفت: دولت خود را موظف می داند برای حل مشکل قالی بافان برنامه ای را تدوین کند.
وی گفت: راه اندازی تعاونی ها قالی بافان روند حل مشکلات آن ها را تسریع می کند.
استاندار سمنان روز چهارشنبه برای بهره برداری از چند طرح عمرانی و نیز شرکت در نشست خبرنگاران شاهرود به این شهرستان سفر کرده است.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف ن‍ژاد** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.