سید جواد رضوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سمنان افزود: به طور متوسط سالانه 10 درصد مددجویان کمیته امداد با مهارت آموزی و اشتغال به‌ کار، از چتر حمایتی کمیته امداد خارج و استقلال مالی می کنند‌.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 95 تا دی 534 مددجو با فراگرفتن دوره های مهارت آموزی مشغول به کار شدند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان سمنان با آموزش در زمینه‌های صنایع دستی، کشاورزی، صنعت و امور خدماتی زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان را فراهم می کند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به 13 وظیفه اساس نامه مصوب 15 فروردین 94 اشاره کرد و گفت: بررسی و شناخت انواع محرومیت ها، شناسایی افراد نیازمند، ایجاد اشتغال، اعطای وام و مهارت آموزی از بندهای این اساس نامه ها است.
وی با اشاره به توجه ویژه کمیته امداد استان سمنان به ضریب هفت و هشت سطح معیشت در مناطق طرود، حسینیان، فرومد و رضا آباد، گفت: حتی در دورترین روستاها افراد از خدمات و حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند .
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان داشت: فوت سرپرست، از کار افتادگی سرپرست و طلاق بیشترین موارد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان سمنان است.
هشت هزار و 719 خانوار زیر پوشش طرح های حمایتی کمیته امداد استان سمنان قرار دارند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.