غلامرضا حسنی غربا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصویر ماهواره ای، با عبور امواج کم دامنه و زودگذر از تراز میانی جو استان سمنان از اواخر وقت امروز تا اوایل فردا دوشنبه بیست و هفتم دی 95، در برخی نقاط استان بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود و دمای هوای تا پایان هفته، روند افزایش نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه سانتی گراد خواهد داشت.
وی توصیه کرد: با توجه به احتمال اختلال در تردد جاده ای، تمهیدات لازم در این زمینه انجام شود.
حسنی غربا افزود: آسمان امروز سمنان، گرمسار و دامغان کمی ابری، گاهی وزش باد و به تدریج از اواخر وقت بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: آسمان امروز شاهرود، بیارجمند، میامی و شهمیرزاد کمی ابری، همراه با مه آلودگی و از اواخر وقت همراه با بارش برف خواهد بود.
وی ادامه داد: کمینه دمای هوای شهرستان سمنان امروز به منفی یک و بیشینه دما به 6 درجه سانتی گراد، کمینه دمای شاهرود به منفی پنج و بیشینه به چهار درجه سانتی گراد، کمینه دمای گرمسار به صفر و بیشینه به هشت درجه سانتی گراد و کمینه دمای دامغان به منفی چهار و بیشینه به چهار درجه سانتی گراد می رسد.
حسنی غربا با اشاره به شرایط آب و هوایی استان سمنان در 24 ساعت گذشته، ادامه داد: وزش باد در بیشترین سرعت در استان سمنان در دامغان به 40 کیلومتر بر ساعت رسید.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: در 24 ساعت گذشته احمدآباد با دمای منفی 9 درجه سانتی گراد و حسینان دامغان با دمای 13 درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان بودند.
7341/6103
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.