غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برنامه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در سه سال، بر اساس گزارش تلویزونی دکتر روحانی رئیس جمهوری، قابل تحسین است و همه بخش‌های کشور باید برای افزایش اشتغال و کاهش فقر در جامعه قدم بردارند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه های رونق تولید و ارایه تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط در دولت تدبیر و امید به افزایش اشتغال منجر خواهد شد و نباید با بازی های رسانه‌ای، این اقدامات اساسی دولت به حاشیه رانده شود.
وی با بیان این که از اقدامات مهم دولت یازدهم تدوین منشور حقوق شهروندی بوده است، گفت: منشور حقوق شهروندی می تواند ضامن افزایش امنیت و آرامش مردم کشور شود و مجلس از ارایه هر لایحه ای در رابطه با این موضوع، استقبال می کند.
کاتب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خود را مکلف به تکمیل طرح های نیمه تمام و بزرگ کشور مانند مسکن مهر می داند، ادامه داد: تا پایان سال 95 دولت با رسیدگی کامل، پرونده طرح های نیمه تمام مسکن مهر را می بندد و در برنامه ششم توسعه هیچ‌گونه متمم یا تبصره ای در رابطه با مسکن مهر وجود ندارد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همدلی و انسجام خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد و نمایندگان مردم در خانه ملت، با ارایه هر لایحه ای از سوی دولت یازدهم که به کاهش بیکاری و رونق اقتصادی منجر شود استقبال می کند.
کاتب با اشاره به اهمیت وحدت قوای سه گانه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: وحدت سران قوا، ضامن ماندگاری انقلاب اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی همیشه برای خدمت رسانی به مردم خود را مکلف می داند.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی درصدد تخریب ماهیت دولت هستند، مردم و رؤسای قوای سه گانه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب باید این توطئه ها را خنثی کنند، گفت: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتقادات اسلامی و وفاداری مردم نسبت به این نظام است و نباید با رویکردهای اشتباه، به اصول انقلاب خدشه ای وارد شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دشمنی و عهدشکنی دشمنان در مساله برجام نبود، رونق اقتصاد کنونی در کشور دوچندان می شد، تاکید کرد: سران نظام جمهوری اسلامی با توجه به رویکرد و منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، در افزایش رفاه اجتماعی در کشور گام برمی دارند.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.