اسماعیل غنیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲ هزار و ۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سال گذشته به کار گمارده شدند که از این تعداد یک هزار و ۴۶۲ نفر بدون مهارت و یک هزار و ۱۹۷ نفر دارای مهارت بودند.

وی بیان کرد: از مجموع ۲ هزار و ۶۵۹ اشتغال‌ یافته توسط مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ۸۵۰ نفر زن و یک‌ هزار و ۸۰۹ نفر مرد بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ خاطر نشان کرد: از مجموع ۸۵۰ زن به کارگمارده شده در استان سمنان توسط مراکز کاریابی ۶۴۷ نفر دارای مهارت و ۳۸۳ نفر فاقد مهارت بودند.

وی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۸۰۹ نفر مرد به کار گمارده شده در سال گذشته توسط مراکز کاریابی استان سمنان، ۹۹۵ نفر بدون مهارت و ۸۱۴ نفر دارای مهارت بودند.

وی ادامه داد: از ۲ هزار و ۶۵۹ به کار گمارده شده در استان سمنان سال گذشته یک هزار و ۶۰۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و یک هزار و ۵۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ گفت: برآیند داده‌ها نشان می‌دهد بین  بالا رفتن سن ازدواج در زنان و افزایش تقاضای اشتغال ارتباط وجود دارد.

در استان سمنان ۱۶ مرکز کاریابی غیر دولتی زیرنظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است که این اداره کل در قالب کمیته‌ای مراکزکاریابی را کنترل و پایش می کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.