آیت الله سید محمد شاهچراغی دوشنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: در کشورهای خارجی صنایع با مطالبات پژوهشی و علمی خود دانشگاه ها و رشته های تخصصی را مدیریت می کنند لذا مسوولان دانشگاه فنی و حرفه ای در استان نیز به دنبال پیوند علم و صنعت و به تبع آن پیشرفت اقتصاد کشور باشند.

وی افزود: امید است با پیگیری های سرپرست این دانشگاه و حمایت مسوولان شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه بوده تا از ظرفیت این دانشگاه در جذب دانشجو و گسترش آن بهره بیشتری برده شود.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه باید در تعاملات خود از ظرفیت های دانشگاه های دیگر بهره مند شود تا با توجه به ضرورت های صنعتی و اقتصادی کشور  آموزش دانشجویان متخصص و وارد کردن آنان به بازار کار را به همراه داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رسالت و هدف اصلی دانشگاه‌ها «انسان‌سازی» و حمایت از دانشگاه حمایت و کمک به این مقوله است تاکید کرد: همه باید با نیت خدمت به مردم کارهای خود را تدوین و برنامه ریزی کنیم، مردم ما بی نظیرترین مردم دنیا هستند  و خدمت به مردم رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: صنعتگران آینده که در تربیت شما قرار دارند، منصف و متدین آموزش ببینند و در کنار تعلیم آنان مساله تزکیه نیز فراموش نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.